Tein tehtävän parini Olga Yli-Hakulan kanssa ja asiakkaana oli Teatteri Provinssi. Suunnittelimme aina kuukauden sykleissä tulevat julkaisut. Suunnittelu pohjana käytimme Officen Planneria. Se oli toimiva alusta, sinne sai laitettua tulevat teksit ja kuvat.
Kuvat saimme suurimmaksi osaksi teatterin kuva pankista, mutta otimme kuvia esim. näyttelijä esittelyyn ja storyyn. Teimme myös jonkin verran graafista materiaalia esimerkiksi, lehtiarvostelu poiminnoista, arvonnasta ja uudenvuoden toivotuksesta.
Seurasimme analytiikkaa ja vertailimme saman kokoisia teattereita. aikanamme kasvatimme seuraajia noin 300. Onnistunein asia mitä teimme projektin aikana oli ehdottomasti joulu arvonta. Siihen osallistui noin 140 ihmistä. Arvontaan osallistuttiin tykkäämällä, tägäämällä joku kaveri jonka kanssa haluaisi palkintoa eli esitystä tulla katsomaan ja seuraamalla provinssin tiliä.
Näyttelijä esittelyssä oli tarkoitus rikkoa sellaista teatteri muuria joka monella voi olla, ja alentaa kynnystä teatteriin tulemiseen. Laitoimme kolmen viikona ajan ennen Tohtori Zhivagon ensi-iltaa näyttelijä esittelyn.
Teatteriin tulemisen kynnyksen alentamiseksi teimme myös Provinssin tiloijen esittelyvideon. Video näytettiin salon yrittäjä naisten kokouksessa. Teimme myös videon kulissien takaa. Videossa näytimme millainen on normaali esiintymispäivä. Linkki tilojen esittely videoon on tässä ja linkki "kurkistus kulissien taakse" videoon tässä.
Teimme sisältöä Youtuben ja Instagramin lisäksi Facebookiin.
Tässä vielä collaaseja stooreista joita teimme.
Mitä olisimme voineet tehdä paremmin?
- Säännöllisempi julkaisu tahti.
- Luoda ihan oma graafinen sisältö.
Missä onnistuimme?
- Monipuolinen siältö.
- Toimiva yhteistyö minun ja Olgan välillä.
-julkaisimme monelle pohjalle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti